środa, 26 lutego 2014

Prolog

- Pamiętaj, że gdyby nie ja to spałabyś teraz pod mostem - zagroziła swojej... przyjaciółce Lea. Szczerze mówiąc "przyjaciółka" to niewłaściwe słowo do opisania relacji pomiędzy dwoma młodymi kobietami. Lea przygarnęła Nathalie z ulicy kiedy ta czekała na kolejnego klienta. Od tamtej pory Lea kupuje Nathalie ubrania, jedzenie i zapewnia dach nad głową. Jednak na tym świecie nie ma nic za darmo. Nathalie jest w zasadzie niewolnicą Lei. Robi wszystko co ona chce a ostatnio zażądała rzeczy, która przebiła wszystkie dotychczasowe zachcianki.
- To jest nie fair! On ma swoje życie, ty masz swoje. On znalazł sobie nową dziewczynę a ty wciąż robisz wszystko żeby zepsuć ich związek. Zajmij się wreszcie swoim życiem! - wybuchła Nathalie, w której te wszystkie słowa tłumiły się od kilku tygodni.
Sprzeciw Nathalie spotkał się z niewyobrażalnym gniewem Lei. Zrobiła się cała czerwona na twarzy i ledwo oddychała powstrzymując atak złości, który miała za każdym razem kiedy ktoś nie zgadzał się z jej zdaniem. W jej oczach widać było chęć pobicia Nathalie, która widząc to nerwowo przesuwała się w stronę drzwi do wyjścia.
- Słuchaj tępa suko! - wykrzyczała jej podchodząc do niej tak blisko, że Nathalie widziała przekrwione białka Lei - Zrobisz to co ci karzę, albo wrócisz do zgrzybiałych, starych zboczeńców. Wybór należy do ciebie, kochanie - ostatnie słowa wypowiedziała przez zaciśnięte zęby.
Nathalie ustąpiła jak zwykle w takiej sytuacji. Lea nie pierwszy raz chciała za wszelką cenę wrócić do Gregora, ale to co zamierzała zrobić tym razem zdecydowanie przekraczało granicę.


_________________________________

CZYTASZ = KOMENTUJESZ = MOTYWUJESZ

Witam Was na nowym blogu, tym razem niezwiązanym z piłką nożną :)
Będzie mi niezmiernie miło jeśli dodacie się do Informowanych.
Mam wielką nadzieję, że prolog się spodobał i zachęcił Was do dalszego czytania.

26 komentarzy:

  1. Ciekawy początek :)
    Co ta Lea knuje? ._.
    Czekam na pierwszy rozdział <3 /Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko, niezła historia bohaterek..
    Lea wredna suka, czuję że jej nie polubię. XD
    czekam na pierwszy rozdział. :* / Vika

    OdpowiedzUsuń
  3. Uu...ciekawie sie zapowiada
    Czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. Czo ta Lea ;_; Niech zgnije ;_;
    Taki nietypowy prolog, hmm :3 Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm pomysł na opowiadanie jest z pewnością ciekawy, choć nie po raz pierwszy spotykam się z motywem zemsty i zaślepionej miłości za wszelką cenę. Prolog był krótki, więc nie mogłam niczego wywnioskować po za tym, że Lea to wyrachowana osoba i nic jej nie powstrzyma przed zdobyciem Gregora. Właśnie... Gregor... Niezbyt lubię o nim czytać, ale na razie zapowiada się ciekawie i inaczej, więc z pewnością będę śledzić :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No no bardzo ,bardzo fajnie (y)
    Ogólnie wszystko zapowiada sie ciekawie.Prolog dosyć krótki,ale i tak jestem zadowolona. Jestem ciekawa dalszych losów Lea i Gregora.Czekam niecierpliwie na kolejny rozdział.

    ~Pozdrawiam Wigii <3

    aaaa...zapomniałabym jeśli chcesz to wpadnij do mnie,moze Ci sie spodoba.dopiero zaczynam i każdy komentarz jest dla mnie takim silnym kopem,który daje mi siłę,wenę i motywacje do dalszej pracy.Mam nadzieję ,że zostawisz po sobie jakiś ślad :*

    http://themoordeath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny prolog *o*
    Życzę dużo weny i czekam na 1 rozdział :)
    Przy okazji zaprasza na mojego bloga o Tello, wczoraj pojawił się 1 rozdział ;) http://lamor-es-etern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam, czekam, czekam na 1 rozdział :)
    Zapowiada się ciekawie i będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super się zapowiada, na pewno będę czytać, bo kocham Twoje opowiadania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały prolog! ♥
    Nie rozumiem Lei, to, że uratowała przed tym wszystkim Nathalie to traktuje ją jak niewolnicę. Zastanawiam się czego od niej żąda. Myślę, żę moje podejrzenia zostaną rozwiane w następnej części na którą już z niecierpliwością czekam, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no.. czekam na dalszy rozwój tej historii. Zapowiada się ciekawie.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG, OMG, OMG! To dopiero prolog, a ja już nie mogę oderwać się od niego! Ach, co ona zamierza zrobić Gregorkowi mojemu?! Pisz szybciutko nexty i dodawaj!<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuuudowne to <3
    Czekam na rozdziały! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie się zapowiada, czekam na rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie się zapowiada :3
    Będę czytać :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś czuję, że będzie się działo. Z nienawiści dziewczyn wszystko może się rozwinąć. No i ta sytuacja z Gregorem.. Lea może chcieć za wszelką cenę do niego wrócić i może ją to słono kosztować..
    Zapraszam też do siebie http://czas-naprzerwe.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No no, ciekawie się zaczyna <3
    Kurde, czy ta "zła" w twoim blogu musi mieć na imię Lea? To takie ładne imię, a będę musiała ją znielubić, lool xD
    Czekam na kolejny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Noooo, normalnie jakiś kryminał się szykuje.. I to całkiem dobry ;) Na pewno będę zaglądać tu częściej.
    Weny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No, prolog ciekawy, więc na pewno będę tutaj zaglądać i wypatrywać kolejnych rozdziałów .
    Pozdrawiam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z pewnością zaczyna się ciekawie, za Gregorem zbytnio nie przepadam, ale w takim wydaniu może być interesujące ;)
    Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepraszam, że dopiero teraz, ale jestem ślepa :D
    Zaczyna się cudownie, już nie mogę się doczekać rozdziału
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaczyna się rewelacyjnie!
    Jestem pod wrażeniem pomysłu na akcję opowiadania.
    Czekam na więcej ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, co za początek. Robi wrażenie i sprawia, że ciekawi mnie jak to wszystko potoczy się dalej.

    Powodzenia i pozdrawiam.
    http://haven-under-the-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ajajaj prolog niesamowity, to muszę przyznać. z pewnością będę wpadac. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej!
    Jestem tutaj, bo zostawiłaś u mnie w komentarzu link do siebie. Swoją drogą - jak znalazłaś moje opowiadanie?

    Kocham skoki narciarskie, więc nic dziwnego, że tutaj jestem. I w ogóle nie żałuję, a gdzie!
    Prolog jest napisany, moim zdaniem, bardzo dobrze. Daje nutkę tajemniczości, przez co chce się tutaj wrócić.
    Fabuła - zaczyna się inaczej, niż w typowych opowiadaniach i to mnie bardzo cieszy. Zapowiada się cudowna przygoda z Twoim blogiem!
    Obiecuję, że będę wpadała bardzo często. Postaram się zostawiać komentarze pod każdym z rozdziałów.

    Ciao! Życzę dużo weny :)

    + Zapraszam do mnie na rozdział 13 : http://sztuka-istnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapowiada się bardzo, bardzo ciekawie ;3 Wreszcie jakiś blog o skokach ;) Fajna taka odmiana ;** /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy! Jeśli czytasz bloga, lecz nie komentujesz, proszę, napisz chociaż 'przeczytany' w komentarzu czy coś takiego. Nawet z anonima, to bardzo motywuje.

Bardzo proszę o niezostawianie mi w komentarzu linku do bloga, proszę to zrobić w zakładce "spam". Z góry dziękuję ;)